دو نگارخانه در پاییز امسال مجوز فعالیت گرفتند و مجوز هشت نگارخانه نیز در تهران تمدید شد.


خبرگزاری فارس: مجوز ۲ نگارخانه صادر شد/ مجوز هشت نگارخانه تمدید شد


به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، در فصل پاییز دو نگارخانه «ترنج» به مدیریت مهناز انصاف‌پور و  «گلهای من» به مدیریت لیدا گلدوست با دریافت مجوز به جمع نگارخانه‌های تهران پیوستند.

همچنین در سه ماهه پاییز امسال مجوز هشت نگارخانه برای ادامه فعالیت از سوی امورنگارخانه‌های مرکز تجسمی تمدید شد.

مجوز نگارخانه‌های زاویه، سبز، شلمان، راه ابریشم، اوج هنر، شیلا، شکیبا و نگارخانه فرهنگسرای بهمن نیز در سه ماهه پاییز سال جاری تمدید شد.

انتهای پیام/